2014年9月19日星期五

品牌試用:從內在燃燒減肥產品SPICE(後篇)

近期收到不少減肥試用產品,今日先分享下其中一個wasabi supplement,減肥是女人終身事業,呢個產品收到一段時間,因為我早前身體欠佳 ,又感冒又腸胃炎之下不敢開來吃 ,2星期前見身體好番些小,決定開來試下,已經吃了2星期時間,早晚各2粒,因為只是吃了2星期,磅數輕了2磅左右,呢隻有內在燃燒功效,即是訓覺時候幫你減肥,我吃了後冇特別感覺,減肥亦要配合飲食同運動,盡量吃清淡些小,wasbbi supplement對身體冇副作用,我知香港人抗拒吃藥丸形減肥,怕對身體唔好,我吃了2星期冇任何問題出現,可以安心食

減肥效果:因只吃了2星期左右,大約輕了2磅

排毒功效:我吃了2星期,排毒功效唔明顯,去洗手間次數同平時差不多啦

減吋數:近日有同事話我隻手好似比以前廋咗,隻手減了0.5吋左右

這是試用產品,是由品牌提供,每個人身體狀況不同,人人出來效果不相同,請自行判斷是否啱自己旳需要,亦要感謝blogger wing ng同品牌揀中我來試今次減肥產品

沒有留言:

發佈留言