2014年9月11日星期四

懶人排毒法:青汁啫哩

懶人排毒法:青汁啫哩

都市生活忙碌,有時工作忙碌起來,無論去洗手間定飲下水都冇時間呀,我有時公司有人放假,我要做埋放假同事工作,忙到去洗手間未有時間,何況飲水,一日飲3杯已經偷笑啦,副作保健品有須要它的存在,識我的人都知我熱愛日本,無論美容/手袋/衣服/日本料理,我會1-2年去1次日本旅行,之前日本有幅射事件,無法阻我愛日本的心,人要死的話,行出街分分鐘有機會俾車車死啦,早前行萬0見到青汁啫哩,功用是排毒,排走身體上宿便,我係好毒的人,曾經有按摩師話身體積了不少毒素又有宿便,我認自己係飲水少旳人,以我咁懶,呢D產品啱我啦,1日吃1條,去洗手間去多咗,1日去3次大大啦,味道酸酸甜甜,不太難入口,價錢59元/10條
清宿便效果:我吃了7日,十分有效,1日可去到3次
減肚腩:只是吃了7條,並不太明顯
味道:我接受到青草味
價錢:59元/10包
呢個係自費品,每人體質不同,只當參考
日本人有頭腦,係人都知日本人好注重養生,成日研發養生方法

其實係人都知道飲8杯水最健康排毒方法,有時要明白香港生活太忙,我覺得吃下副助品最有效方法,今次所買Jon.in應該有效,五青汁可以自己整,大前題要自已有時間同有心機去搞,我的腸胃一向不算好好,亦有宿便問題,而家宿便問題好咗些小

JON IN真是懶人之選擇,萬0巳经有售

沒有留言:

發佈留言