2014年9月11日星期四

分享飮排毒營養液

早前收到這個排毒營養液,我收到時間撞上健康最差,當時成日感冒,這支標榜可以改善身體底子,我飲它來改善身體,我飮了頭3星期,我唔覺得有改善,我又想3星期未必發揮功效,我持續飲2個月,我的健康唔見得有咩改善,至於排毒呢,飲了2星期又是覺得冇咩用,發現當時去唔到大大,直情有2星期完全冇大大 反而停了1星期後又有番,這支對我來講冇咩用,這支可以溝任何飲品都可以,我溝在紅茶上飲用,完全冇咩,對身體冇副作用,INATURA是營養新飲品. 我因身體不好而愛試健康產品,今次這個產品不太啱我,INATURA是—個新產品,我真是俾足時間去試排毒營養液 我飲完後2個月感覺唔到身體有咩特別改善啦,注定這支不夾我
改善健康:我覺得冇改善,反而飲用期間仲出現身體不舒適,當時不停感冒中,完全幫唔到改善底子
排毒;我飲了2星期發現唔係太去到大大,停飲佼就有番
價錢:400元
此產品由INSTORE提供,每人飲用後效果因人而異

沒有留言:

發佈留言