2014年9月11日星期四

HEAITHY ME BB12誘腰益生箘冇乜料到

HEAITHY ME BB12誘腰益生箘冇乜料到

早在今年7月在萬0入手2盒HEAITHY ME BB12誘腰益生箘,之前見有Blogger出文分享推介,..應該是試試用活動,BLOGGER出試用文有保留.我買它並不是blogger推介,我見它有特價先買,我已經KO晒2盒,我覺得它無乜料到,因我飲完之後同平時差不多 又冇話去洗手間去多咗,我覺得HEAITHY ME清唔到我的宿便問題,亦有試就咁服用,味道好難頂,用水沖來飲冇乜味 同飲水差不多,我不會再買它
清宿便:KO了2盒,冇乜料到
減肚腩:唔覺有細咗
改善腸胃:.唔覺有咩改善
味道:同清水冇分別墅
我不會再買它,我覺得它無效果
呢個是自費品,人人的問題不同,我覺得真是無咩效

沒有留言:

發佈留言