2014年9月20日星期六

一間服務好差岩盤浴amigo

.事發在9 月13號星期六時候,我同友人去開沙田吃飯,吃完飯之後友人話帶我去做岩盤浴,呢間係她最近參加美容院,職員同她講可帶朋友上去1次,因為我們剛好行開沙田,我同友人上去沙田amigo,友人問店員有冇位,店員起初話冇位 ,我們準備走人時候,店員又話有位可以做,不過,不能免費1次,友人當時有些小嬲嬲地 ,明明係她們同友人講可免費帶1次朋友做岩盤浴,店員話用88元享用2項服務,但是,事後只是做了一個,我們入沖涼房沖身,有2格,我同友人各自用一格,我沖到一半時候,友人話用個格去水有問題去唔到水,店長在沖涼房門外問有冇須要帮手,友人回話冇 ,点知有店員末經同意下打開門,我同友人末換好浴袍,兩個女仔仲光住身子,友人立刻出口講末好浴袍,又有另一個店員末經同意打開門,今次友人見到後面有男人,友人立刻換浴袍出去投訴,我第一次遇到呢D情況,我企個位較好,友人企在門口,她比較蝕底D,俾人看免費全相,我先入房等友人,amigo岩盤浴同我去開有分別,它較似焗桑拿,友人跟著入來,店長又叫我幇口,我幫口更加令友人生氣,安撫客人情緒係她的工作,事實係你們服務唔好才會出現呢D情況,仲話忙碌時間服務咁上下,當堂有些小O咀,話我們遲入來扣起分鐘,先不講呢間有冇效,單以服務已經好差,我們做完後本來去蒸腳 ,点知話冇位,又話有位可做2項,原來又不是個回事,友人要求退回療程的銭,店員好似唔清楚條數,並不是退參加療程的錢,計逐次的錢,搞到友人情緒又唔好,又用好差態度,呢間不會再去,大家要小心

服務:十分之差,店員又無禮貌,可以無得到客人同意,打開沖身室門,仲要門外有男人

岩盤浴功效:呢間同我去開有分別.比較似焗桑拿,.空氣有些少焗,

環境:地方不算好大


沒有留言:

發佈留言