2014年9月11日星期四

分享一個冇料到排毒產品:黑棗酵素王

分享一個冇料到排毒產品:黑棗酵素王

話說早2年黑棗酵素王找來不少BLOGGER出試用文,上年經過萬0見到黑棗酵素王有特價,我入手2盒,黑棗酵素王有2個使用方法,一個直接倒入口飲用,另一個以沖水飲用,我試了2個方法,我飲完2盒,覺得呢隻冇料到,我飲用期間,我唔覺得有任何改變,亦改善唔到宿便問題,飲用期間亦冇增加去洗手間次數,我覺得黑棗酵素王真是我飲過排毒產品可以話係一個雷品,我買它並不是blogger推介,我份人只是信自己親自試用,我冇去看blogger分享文,只有自己才清楚產品啱唔啱自己,與其花時間去看別人的分享文,不如自己俾錢仲實際,屋企的保健品多數自己去買或者朋友送給我試,呢個不會再買
味道:直接飲用較為酸酸甜甜 ,用水沖來飲比較易入口,並不太難飲
改善宿便:我唔覺得有用
改善手腳冰冷:我冇呢方面問題,我唔清楚有冇用
改善皮膚質素:我唔覺有任何改善.亦冇差到
價錢:158元/10包
回購:我不會再買
以上是自費買入,只作個人分享,人人飲用功效不同,自行判斷是否啱自己

沒有留言:

發佈留言