2014年5月11日星期日

來一個小總結神之湯殿

來一個小總結神之湯殿

今次想分享在神之湯殿小總結,我由小到大身體真的不好,見醫生好似家常便飯,3年前得知一間叫神之湯殿與BL搞試用,當時未能抽中,又到了1年前又有活動,當時幸運地得到1次免費試做,都市人無論生活定工作冇時間去運動,要找替代方法,我認自己是一個懶人,我做了1次感覺幾好,店員話只做1次並不持久,建議我再自行俾錢試1次,當時只是168元,做了2次之後決定Jion Plan,當時Jion了2488/10次,我做了半年後,發現身體真是好咗,以前成日好易有感冒,做了岩盤浴後小病少咗 ,見醫生都相對少咗,我覺得岩盤浴對我真的有用,keep住去了1年,另外,我十分欣賞神之湯殿不硬Sell做法,出面有些美容院,客人個plan未完,就sell你開新plan,就算不立即jion亦不會黑臉,上次帶友人去試做 友人冇jion店員冇黑臉,客人第一次去做,店員十分仔細講解流程,讓客人知道做什麼
改善健康:對我真的有用,由以前成日感冒,而家好少有感冒,健康比以前好咗
改善精神:都市人夜訓搞到個人冇精神,自從1年開始岩盤浴,有改善
改善皮膚:因我平時有做開護膚,分別不大,亦冇差到
環境:有9樓同10樓,最近改上10樓,10樓是獨立房間,有自己私人空間
我從客人身份去分享,我做岩盤浴冇任何贊助,我覺得岩盤浴有助改善健康

沒有留言:

發佈留言