2013年1月11日星期五

懶人養生方法

懶人養生方法

上星期六又去了神之湯殿進行第六次療程,有時因應自己情況加150元做頭部按摩,我每次去店員都會問番我需唔需要,我回應不須要,店員都好好禮貌,自從做了岩盤浴後,健康真是比以前有改善,起碼少了生病,最近有同事話我的皮膚好似靚左同面色紅潤咗
星期六如常上到去位於CWB合亞9樓,而家多了人光顧,沖涼地方只有一間,有客人使用,要等一等其他人用完,店員安排我坐梳化等待,店員沖一杯水給我,沖涼間有護膚品,沖身時候順便洗面,因為做岩盤浴會FULL埋mask,儘量唔好化妝上去做,我一向習慣素顏示人、另外,訓岩盤浴之時因應個人狀況要求店員帮自己調整温度,今次要求調整45左右,店員都好好人查詢客人何以調較這溫度,一般係50,一邊做岩盤浴,又可以慢慢享受懒人養生保健
改善健康:本來身體易有感冒,做了岩盤浴後,少了生病
改善缺水皮膚:有同事話我的皮膚比以前靚佐,面色又紅潤
降低体脂:我初初去做之時,体内年齡係60,做了6次之後,下降到50了,脂肪比例有所下降
改善失眠:有時有失眠情況,而家少咗,精神仲好咗
服務:昵度真是OK
P.S我是自己俾錢JOIN,JOIN2448元/10

沒有留言:

發佈留言