2012年5月11日星期五

享受1次 Elyze機能廋身(內有肥肉照,看後發惡夢,恕不負責)




1-6-2012

早前上網見到 Elyze機能廋身有得登記免費試做1次.我好想試下 Elyze機能廋身,我在網上登記做一次,今次去分店位於tst北京道1號,地點不難找,在西鐵尖東站l5出口,行幾步就見到,我在7;15到了Elyze,我坐下後先要赫表格,店員問我要唔要食些少野,送上餅乾同花茶一杯,服務好細心,治療師向我講解了Elyze理念同相關流程,花了45分鐘向我講解,了解我的健康情況,治療程帶我入房,治療師開始進行療程,呢款減肥機都特別.治療師話呢款機有助減少肚脂肪,部機係irs,感覺熱熱地,我覺得肚腩比未做前係細左,要想肚腩keep住廋,當然kep做幾次先有效果,其實,Elyze唔係好sell,治療師俾時間去想下先join,給我的感覺好好禮貌,又唔會好強迫你去jion,

店舖環境:呢間分店都幾大

服務:茶水服務員同工作人員都好好禮貌,問我食左野未.安排小食同花茶,餅乾味道都唔錯,花茶都幾好飲

治療師:今次接待我的治療師是好健談的女仔,了解下我的健康情況

效果:有即時效果,明顯細左

我最後無join,等我有錢時會考濾下,這是上星期5的事





Elyze機能瘦身中心 
瘦身是女性一生的事業,Elyze 機能瘦身中心由根源着手,為女士解決身形煩惱,引進革命性瘦身不反彈的方法──「機能瘦身」,透過尖端醫學技術改善身體機能,平衡3大機能指標,有效加速新陳代謝,提升身體自我燒脂能力,讓女士持久回復年輕體態。
母公司NEO DERM旗下4大服務品牌包括dermes、reenex、Elyze及Evvus,所有療程技術及產品,成效均獲醫學臨床驗證,為顧客提供最先進及優質之醫學美容服務。集團於2008年更榮獲香港管理專業協會(HKMA)頒發優質管理獎金獎,為業界奠立典範。





瘦身不反彈關鍵
── 由身體機能開始 

身體機能衰退,是導致脂肪積聚、易肥易反彈的根本原因, Elyze機能瘦身系統,為您管理3大機能指標──血糖、脂肪及荷爾蒙數值,全面改善身體機能,做到真正瘦身,不再反彈!






沒有留言:

發佈留言